فروش آپارتمان‌ های مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک در پرند

بررسی جوانب مختلف خرید آپارتمان در پرند با وام

اجاره کردن آپارتمان های مسکونی و تجاری با قیمت مناسب

در اینجا صحبت از یکی از مناطق ضلع غربی استانبول، منطقه است که در شمال منطقه معروف باکرکوی قرار دارد و از این رو موقعیت جغرافیایی استراتژیک آن مشخص می شود. منطقه Bahçelievler با موارد زیر مشخص می شود: این منطقه در وسط چندین منطقه مهم گردشگری و باستان شناسی قرار دارد که فروش آپارتمان در پرند عبارتند از منطقه تکسیم، منطقه فاتح، و منطقه شیشلی.

بررسی جوانب مختلف سرمایه گذاری در املاک و خرید و پیش خرید آپارتمان

 یکی از مناطق ایده آل برای مسکن و اقامت در نظر گرفته می شود، زیرا دارای کلیه خدمات اولیه مانند دانشگاه ها (دانشگاه مرمره) و بیمارستان ها (مانند بیمارستان Memorial) می باشد. محل های تفریحی رایگان زیادی متعلق به شهرداری است، مانند استخر چوپان چشمه. دارای وسایل حمل و نقل زیادی مانند خط مترو، اتوبوس مترو و اتوبوس های عمومی است.

توقع مستاجرین از صاحبان املاک برای رهن و اجاره آپارتمان

ساختمان ها و املاک در بی اوغلو با طراحی لوکس و مدرن مشخص می شوند. ساختمان‌های منطقه Bahçelievler متمایز و مدرن هستند و برای زندگی با کیفیت بالا مناسب هستند. شایان ذکر است که تمامی مناطق ذکر شده در شهر اروپایی استانبول دارای مزیت رقابتی چشمگیر و مشترکی هستند که امکان اخذ تابعیت ترکیه از طریق سرمایه گذاری در املاک و خرید آپارتمان است.

در پایان مقاله ما اهمیت و قدرت سرمایه گذاری در قسمت اروپایی شهر ترکیه استانبول برای ما روشن شد و امیدواریم در مورد آپارتمان های فروشی در استانبول اروپایی توضیحات کامل و اطلاعات جامعی ارائه کرده باشیم. پروژه سپکو چیتگر مزایای خرید ملک از طریق ما طیف گسترده ای از املاک و مستغلات لوکس در استانبول داریم  که همه سلیقه ها را برآورده می کند.

اجاره کردن آپارتمان های مسکونی و تجاری با قیمت مناسب

خط آخر

ما یک تیم تخصصی در  بازار املاک ترکیه داریم  که از ابتدای سفر شما را برای  خرید ملک در ترکیه تا رسیدن به خواسته خود همراهی می کند. – به دلیل ارتباط قوی با شرکت های مختلف ساختمانی و پروژه های مسکونی، به شما کمک می کنیم بهترین  قیمت املاک در ترکیه را پیدا کنید. پیشنهادات متمایز که ما در بهترین  مجتمع های مسکونی در ترکیه به شما ارائه می دهیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *