تفاوت بین حراج آنلاین و حضوری املاک و مستغلات چیست؟

چگونگی حراج املاک در دوران کرونا

برای مبتدیان، حراج های آنلاین خانه در ایران بسیار کمتر از حراج های حضوری ترسناک هستند. برخی از شرکت های حراج هنوز رویدادهای حضوری برگزار می کنند، اما به دلیل COVID-19 کمتر رایج شده اند. حراج های حضوری به سرعت انجام می شود و از شرکت کنندگان انتظار می رود که از همان ابتدا بفهمند که همه اینها چگونه کار می کند.

تفاوت بین حراج آنلاین و حضوری املاک و مستغلات چیست؟

 بیشتر حراج‌های حضوری توسط حراج‌دهندگان با حضور آنلاین انجام می‌شود، از نظر املاک زنجانی خوانندگان باید قبل از رفتن، اطلاعات مربوط به نحوه پیشنهاد دادن را بررسی کنند. از طرف دیگر حراج های آنلاین کندتر پیش می روند. این به خریداران بالقوه زمان می‌دهد تا با قوانین و رویه‌های حراج آشنا شوند و راحت‌تر در فرآیند شرکت کنند. شما در مقابل سرمایه گذاران باتجربه املاک و مستغلات رقابت خواهید کرد

حراج ها به طور سنتی حوزه سرمایه گذاران املاک و مستغلات بوده است، اما حراج های آنلاین حراج ها را به روی همه نوع خریداران باز کرده است. با این حال، احتمالاً در برخی مواقع خود را در مقابل این سرمایه گذاران پیشنهاد خواهید داد. به همین دلیل، تماشای چند حراج آنلاین قبل از شرکت در یکی از آنها می تواند مفید باشد. این به شما فرصتی می دهد تا نحوه کار آنها را یاد بگیرید.

مزایای بالقوه خرید خانه از طریق حراج آنلاین املاک چیست؟

اگر ملک در وضعیت حق بازخرید واقع شده باشد، مالکان خانه در تهران ممکن است بتوانند ملک خود را حتی پس از پایان حراج پس بگیرند. با پرداخت مبلغی که از رهن یا مالیات ملک خود بدهی دارند، حتی پس از فروش سلب مالکیت، می توانند خانه خود را تا 7 ماه پس از فروش پس بگیرند. در صورت اعمال حق بازخرید، وام دهنده خسارت خریداران را جبران می کند.

بیایید برخی از بزرگترین مزایای شرکت در یک حراج آنلاین را بررسی کنیم. بسیاری از سرمایه گذاران حراج ها را دوست دارند زیرا فرصتی واقعی برای یافتن معاملاتی ارائه می دهند که در بازار املاک و مستغلات معمولی موجود نیستند. با این حال، این سرمایه گذاران اغلب پیمانکاران یا تاجرانی هستند که می دانند چگونه حتی شدیدترین مشکلات خانه را برطرف کنند. و در یک حراج آنلاین، هیچ مشاور املاک باتجربه ای در ایران وجود ندارد که شما را در مورد مسائل احتمالی راهنمایی و هشدار دهد.

شما قادر خواهید بود به سرعت معامله آپارتمان را ببندید

بسیاری از مردم حراج های آنلاین را دوست دارند، زیرا آنها به سرعت حرکت می کنند، و این یک راه بسیار سریعتر برای بستن خانه است. هیچ وام دهنده ای وجود ندارد، هیچ رویداد احتمالی برای محافظت از خریداران و هیچ بازرسی وجود ندارد.

خرید و پیش خرید آپارتمان جهت سرمایه گذاری و ورود به بازار مسکن

شما از سرمایه گذاران باتجربه یاد خواهید گرفت

حتی اگر تصمیم دارید هنوز برای خرید آماده نیستید، رفتن به یک حراج آنلاین به تازه واردان آموزش می دهد و به آنها اجازه می دهد سرمایه گذاران با تجربه را مشاهده کنند. این می تواند تجربه ای را به شما بدهد که برای شرکت در حراج دیگری در راه است.

آیا می توانید پس از خرید ملک حراج شده را مجدداً سرمایه گذاری کنید؟

هنگامی که خانه ای را در تهران در حراج می خرید، تامین مالی تاخیری تنها راه تامین مالی خانه شما پس از نهایی شدن خرید است. این برنامه به وام گیرندگان این امکان را می دهد که برای یک خانه پول نقد پرداخت کنند، سپس فرآیند تامین مالی مجدد را از روز بعد آغاز کنند. این به شما امکان می دهد مقداری از پول نقدی را که برای خانه پرداخت کرده اید استخراج کنید.

هزینه خرید از طریق حراج آنلاین خانه چقدر است؟

سایت های حراج آنلاین در ایران معمولاً با دریافت هزینه خدمات خود جبران می شوند. قبل از اینکه برای هر چیزی پیشنهاد بدهید، باید اطلاعات فهرست شده در سایت را به دقت بررسی کنید. این به شما کمک می کند بفهمید چه هزینه هایی از شما دریافت می شود. هزینه های حراج آنلاین می تواند شامل موارد زیر باشد:

حق بیمه خریدار: این معمولاً بین 5 تا 10 درصد از قیمت نهایی خرید خانه یا هزینه ثابت 1000 دلار یا بیشتر هزینه دارد.

  • هزینه های انتقال: این هزینه معمولاً 1000 دلار یا بیشتر است.
  • هزینه خدمات حراج: هزینه می تواند 3000 دلار یا بیشتر باشد.
  • هزینه فناوری: هزینه اضافی برای استفاده از خدمات آنلاین که معمولاً حدود 200 تا 500 دلار هزینه دارد.
  • سپرده مناقصه: سپرده مناقصه شکلی از پول جدی است و به قیمت خرید کلی پیشنهاد دهنده اعمال می شود. با این حال، در صورتی که خریدار نتواند در بازه زمانی حراج، معمولاً ظرف 24 ساعت پس از پایان حراج، کل قیمت خرید را پرداخت کند، این سپرده ضبط می‌شود.
بررسی امکانات رفاهی ساختمان و محله
خط آخر: حراج آنلاین خانه می تواند مخاطره آمیز باشد، حتی برای باتجربه ترین سرمایه گذاران

بسیاری از مردم در تهران حراج آنلاین خانه را دوست دارند زیرا فرصتی را برای خرید ملک با تخفیف های زیاد فراهم می کند. با این حال، حتی با تجربه ترین سرمایه گذاران نیز به دلیل کمبود فرصت های بازرسی سوخته اند. اگر مصمم هستید که خانه بعدی خود را از طریق یک حراج آنلاین انجام دهید، مطمئن شوید که برای امکان وضعیت نامناسب ملک و نیاز به وجوه بیشتری فراتر از پول نقدی که ارائه می‌دهید برای ایمن کردن خانه آماده هستید. و مکانی راحت برای زندگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *