فروش آپارتمان‌ های مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک در پرند

خرید آپارتمان در پرند و پرداخت به صورت اقساط 99 ساله

هزینه بازسازی آپارتمان های اداری و مسکونی قدیمی

نمای بیرونی ملک: ظاهر خارجی برای تعیین قیمت ملک بسیار مهم است، به خصوص در مناطق معروف مرکزی که قیمت املاکی که در ساختمان های مجلل مدرن واقع شده است در مقایسه با ساختمان های معمولی در همان منطقه بالاتر است. همچنین املاک معمولی در ساختمان‌های معمولی با روکش‌های قدیمی ممکن است فروش آپارتمان در پرند توجه را به خود جلب نکند و منجر به کاهش قیمت آن شود.

سلیقه مشتریان املاک در رابطه با معماری واحد های مسکونی

امکانات ملک: مانند: شماره طبقه و نمای آپارتمان خدمات داخل مجموعه دکوراسیون و مبلمان منزل راه های کاهش قیمت ملک: همانطور که قبلا اشاره کردیم، خریدار باید قبل از خرید به موقعیت، ویژگی ها و مساحت ملک توجه کند، اگر این عناصر با هم ترکیب شوند تا قیمت ملک گران شود.اگر ملکی با قیمت کمتر می‌خواهد، باید یکی از این عناصر را رها کند یا به دنبال خرید ملک در حال ساخت باشد تا از تامین مالی املاک و مستغلات بهره مند شود.

خرید و پیش خرید خانه با پایین ترین قیمت موجود در منطقه

خرید ملک در منطقه ای که حرکت تقاضا بسیار کمتر از پیشنهاد است بهتر است، زیرا این امر به خریدار توانایی قوی تری نسبت به فروشنده می دهد و او را قادر می سازد قیمتی کمتر از قیمت بازار درخواست کند. سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه در طول همه گیری کرونا: همیشه در مواقع سخت متوجه می شوید که عقب نشینی شما از سرمایه گذاری املاک اشتباه بزرگی است، به خصوص در ترکیه

زیرا همیشه در برترین سرمایه گذاری های این کشور است، خرید آپارتمان در پرند با وام قیمت خود را از دست نمی دهد یا کاهش نمی دهد و این باعث می شود که مکانی امن برای شما باشد. نگه داشتن پول برای سرمایه گذاران دلایل… چرا برای سرمایه گذاری در ترکیه: تقاضای زیاد برای املاک و مستغلات در ترکیه، جایی که بیش از 1.2 میلیون خانه در ترکیه در سال فروخته می شود و سالانه حدود 45 هزار خارجی در ترکیه دارای املاک و مستغلات هستند.

هزینه بازسازی آپارتمان های اداری و مسکونی قدیمی

خط آخر

طرح های بزرگ و بلندمدتی برای ساخت و ساز و بازسازی شهری در ترکیه وجود دارد که در آن بیش از 7 میلیون خانه در ترکیه تا سال 2023 بازسازی خواهند شد قیمت املاک و مستغلات در ترکیه سالانه در حال افزایش است، با افزایش سالانه میانگین قیمت ملک در ترکیه 10 درصد و در استانبول افزایش سالانه میانگین قیمت املاک حدود 3.7 درصد است.

داشتن ملک در ترکیه مزایای زیادی دارد که از اخذ اقامت ملکی شروع می شود و با اخذ تابعیت ترکیه ختم می شود. بازار املاک و مستغلات در ترکیه از سال 2002 تاکنون هیچ رکودی را تجربه نکرده و بدون ایجاد خسارت با بحران های زیادی مواجه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *