خرید آپارتمان در فاز 3 گامی نوین به سوی زندگی با کیفیت

سرمایه گذاری بالقوه در فرصت های آینده،خرید آپارتمان در پرند

بازدهی جذاب با نوسانات کاهش یافته

با هدف تنوع در انواع مختلف دارایی در بازارهای با رشد بالا در سراسر ، از یک استراتژی ارزش افزوده در درجه اول در پیروی می کند، خرید دارایی هایی که نیاز به هزینه های سرمایه ای، عملیات بهبود یافته ویا اجاره دارند. ما این را با پیشرفت‌های اولیه انتخابی تکمیل خواهیم کرد. ما قصد داریم تقریباً نیمی از سرمایه صندوق را به دارایی‌های چند خانواری اختصاص دهیم، که معتقدیم می‌تواند بازدهی تعدیل شده بر اساس ریسک و محافظت نزولی را ارائه دهد.

بازدهی جذاب با نوسانات کاهش یافته

نیمی دیگر برای سرمایه ‌گذاری در املاک صنعتی، دفاتر و در نظر گرفته شده است که ممکن است پتانسیل صعودی بیشتری را ارائه دهند.دارایی‌هایی با جریان نقدی قوی و پایدار به دست آورید.خرید آپارتمان در پرند با وام که پتانسیل صعودی را از طریق نوسازی و بهبود عملیات ارائه می‌دهد.واحدهای چند خانواده به دست آمده است واحدهای چند خانواده توسعه یافته است به دست آوردن دارایی‌هایی با اشغال و جریان نقد با پتانسیل صعودی که از گرایش‌های سکولار سود می‌برند یا در برابر آن مقاوم هستند.

استراتژی سرمایه گذاری

مانند تجارت الکترونیک، کار از خانه، و مهمان‌نوازی اوقات فراغت.مکمل توسعه صنعتی توسط بازرگان صنعتی توسعه یافته است انواع سرمایه گذاری های زیر را برای صندوق هدف قرار خواهد داد مسکن نیروی کار و انتخاب فرصت‌های توسعه پایه در بازارهای در حال رشد با جمعیت‌شناسی جذاب و عرضه جدید محدود فرصت‌های توسعه برای بازرگانان در بازارهایی که از کاربردهای تجارت الکترونیک با دسترسی آسان به بزرگراه‌ها پشتیبانی می‌کنند.

استراتژی سرمایه گذاری

با میزان کمتری در معرض تقاضای شرکت‌ها به دلیل کمبود نقدینگی و تقاضای سرمایه گذاران، املاک با کیفیت بالا و دارای اشغال مناسب با قیمت تخفیف خوردهما بر این باوریم که املاک تجاری می تواند بازده تعدیل شده بر اساس ریسک جذاب را ارائه دهد، نوسانات را کاهش دهد، درآمد پایدار ایجاد کند و به جلوگیری از تورم کمک کند. علاوه بر این، با بازدهی متوسط ​​سالانه که در طول تاریخ از اوراق قرضه درجه سرمایه‌گذاری،عمومی و سهام عمومی فراتر رفته است.

مزایای املاک تجاری

سرمایه گذاران نهادی معمولاً از کلی خود را به املاک و مستغلات اختصاص می دهند.کیان مهر پارس افراد می توانند در کنار موسسات سرمایه گذاری کنند تا مزایای مشابهی را در پلت فرم کادر دنبال کنند.سرمایه گذاران در املاک تجاری ممکن است از روش های مختلفی برای کاهش درآمد مشمول مالیات، از جمله استهلاک و کسر سود وام مسکن، مالیات بر دارایی و سایر هزینه ها بهره مند شوند. این کسورات ممکن است به میزان قابل توجهی بدهی مالیاتی سرمایه گذار را کاهش دهد.

مزایای املاک تجاری

سرمایه گذاران بالقوه باید همیشه با مشاوران مالیاتی خود در مورد عواقب مالیاتی سرمایه گذاری در صندوق برای چنین سرمایه گذارانی مشورت کنند.طی سال گذشته، سرمایه‌گذاری‌های غیرعمومی در املاک و مستغلات ، بازدهی قابل مقایسه با سهام عمومی عمومی را ارائه داده‌اند، در حالی که نوسانات بسیار کمتری را نشان می‌دهند.املاک و مستغلات تجاری به سرمایه گذاران این فرصت را می دهد که به طور بالقوه از چندین منبع بازده سود ببرند.

خط آخر

صاحبان املاک می توانند از اجاره درآمد به دست آمده مبلغی را دریافت کنند و همچنین می توانند افزایش ارزش ملک را در هنگام فروش درآمد سود دریافت کنند.صاحبان املاک تجاری معمولاً می توانند اجاره ها را افزایش دهند تا با افزایش هزینه ها همگام شوند و ممکن است بتوانند هزینه های افزایش یافته را مستقیماً به مستاجران منتقل کنند.بسیاری از مزایای مداوم تخصیص به املاک تجاری به ویژه در محیط بازار امروز به موقع است.اکنون سرمایه گذاری کنید

‍سرمایه گذاران احتمالی باید قبل از پذیرش سرمایه گذاری توسط صندوق، اطلاعات بیشتری را برای تأیید وضعیت سرمایه گذار به عنوان یک سرمایه گذار معتبر ارائه کنند.به طور کلی، یک واحد تجاری در صورتی واجد شرایط به عنوان یک سرمایه گذار معتبر خواهد بود متعلق به سرمایه گذاران معتبر باشد یا  دارایی کل بیش از باشد و به منظور کسب اوراق بهادار ارائه شده تشکیل نشده باشد. همچنین راه های دیگری برای واجد شرایط شدن یک واحد تجاری به عنوان سرمایه گذار معتبر وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *