علاقه سرمایه گذاران به خرید و فروش آپارتمان در پرند

نحوه جذب خریدار آپارتمان در بازار مسکن توسط مالک

این منطقه با موارد زیر مشخص می شود: منظره دریا بسیار متمایز از دریای مرمره. املاک بسیاری از انواع مختلف وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که ملک مناسب خود را انتخاب کنید. منطقه زیتین برنو به جاده ساحلی و بزرگراه بسیار نزدیک است که رفت و آمد به آن را آسان و در عین حال لذت بخش می کند. خرید آپارتمان در پرند شبکه حمل و نقل عمومی قوی مانند خطوط مترو و اتوبوس های عمومی دارد.

علاقه سرمایه گذاران به خرید و پیش خرید آپارتمان های مسکونی و تجاری

سرمایه گذاری املاک در منطقه زیتین برنو سود بالا و خوبی را برای شما تضمین می کند. یکی از معروف ترین مناطق تنگه بسفر است و منطقه بشیکتاش طبیعت گردشگری خاصی دارد. این منطقه با موارد زیر مشخص می شود: منظره ای جذاب و خیره کننده از تنگه معروف بسفر. منطقه بشیکتاش شامل معروف ترین بازارهای بین المللی ماهی است. بشیکتاش یک منطقه توریستی مجلل است.

افزایش حق امتیاز پروژه های آپارتمانی چیتگر منطقه 22

زیرا شامل بسیاری از آثار تاریخی باستانی مانند کاخ دولما باغچه است که به آن کاخ سلاطین عثمانی می گویند. منطقه سیلیوری مشرف به دریای مرمره در 78 کیلومتری استانبول است و این منطقه با موارد زیر مشخص می شود: ساحل زیبای معروف. مکان های تاریخی زیادی وجود دارد که گردشگران به آنها سرازیر می شوند. این منطقه شاهد تحولات همه جانبه در زمینه سرمایه گذاری املاک و مستغلات است.

 در اینجا ما در مورد منطقه ای با شخصیت خاص در استانبول صحبت می کنیم که یکی از معروف ترین مناطق سرمایه گذاری املاک در ترکیه است. با موارد زیر مشخص می شود: شخصیت باکلاس و آرامی که خیلی ها به دنبالش هستند. پروژه ستین وجود بسیاری از ساختمان ها و املاک و مستغلات تزئین شده با طرح های مختلف. این منطقه در سواحل آسیا واقع شده است که به معنای منظره ساحلی عالی است.

نحوه جذب خریدار آپارتمان در بازار مسکن توسط مالک

مراحل پیش فروش واحد های مسکونی پروژه ارتش

مراحل خرید ملک در ترکیه از طریق دریا: املاک واقع در مناطق ساحلی بسیار مورد علاقه همه است و اگر به طور کلی می خواهید ملک در ترکیه بخرید باید مراحل مختلفی را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید. روند خرید ملک در ترکیه آسان و بدون دردسر است. ، و در زیر توضیحی در مورد آن مراحل ارائه شده است: مرحله اول: تمام مدارک و مدارک مورد نیاز را آماده کنید.

 در اینجا باید فایلی حاوی تمامی مدارک مورد نیاز که شامل موارد زیر می باشد تهیه کنید: گذرنامه شما و باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد. تعداد عکس های شخصی سندی با شماره ملک و رونوشتی از آن و این سند توسط شهرداری که ملک متعلق به آن است صادر می شود. قرارداد خرید و فروش ملک بیمه املاک در برابر زلزله سند گزارش ارزیابی املاک.

مراحل پیش فروش واحد های مسکونی پروژه ارتش

خط آخر

شماره مالیاتی شما که بدون آن هیچ تراکنش مالی در ترکیه انجام نمی شود. شماره مالیات با ارسال درخواست به اداره مالیات یا از طریق اینترنت به دست می آید. فیش بانکی ممهور به مهر زنده از بانک مبنی بر قیمتی که از ملک پرداخت شده است. مرحله دوم: ترجمه مقالات و اسناد: در اینجا باید تمامی مدارک و اوراق که شامل پاسپورت و … می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *