ویژگی‌هایی که هنگام شکار آپارتمان باید در نظر بگیرید

امکانات و ویژگی های ساختمان

هنگامی که به دنبال اولین آپارتمان خود در تهران هستید، تعدادی از امکانات و ویژگی های ساختمان آپارتمانی وجود دارد که ممکن است بخواهید. چه کمد دیواری، یک مرکز تناسب اندام در باشگاه، یک ماشین لباسشویی و خشک کن درون واحدی یا فناوری خانه هوشمند، این 25 امکانات رفاهی آپارتمانی از جمله ویژگی های مورد نظر برای شکارچیان آپارتمان هستند!

ویژگی هایی که هنگام شکار آپارتمان باید در نظر بگیرید

امنیت

یکی از مهم ترین عوامل یک خانه از نظر املاک زنجانی ایمنی آن است. و در حالی که شما باید بیمه مستاجر داشته باشید، نباید نگران شکسته شدن آپارتمان یا دزدیده شدن وسایل شخصی خود باشید. آپارتمان‌هایی با امنیت خوب دارای مواردی مانند نظارت تصویری، دسترسی دردار، ورودی جاکلیدی، قفل‌های هوشمند و گشت‌های امنیتی شخص ثالث برای اطمینان از ایمن بودن ساکنان خواهند بود.

دسترسی

هنگام نگاه کردن به آپارتمان‌های بالقوه، مراقب ویژگی‌های دسترسی باشید، مانند راهروهای عریض، بریل در تابلوهای داخلی، رمپ ویلچر، فضاهای پارکینگ در دسترس، دسترسی به آسانسور، و محل اقامت برای حیوانات خدماتی. اینها می توانند کمک زیادی به ایجاد راحتی برای زندگی در دسترس داشته باشند.

نگهداری

یک جامعه آپارتمانی خوب در ایران برای هر گونه تعمیرات و مسائل اضطراری تعمیر و نگهداری منظم در دسترس خواهد داشت. املاک اجاره ای که برای ساکنین بیشتر و فراتر از آن هستند، همچنین دارای یک کارمند تعمیر و نگهداری یا پیمانکاران استخدامی خواهند بود که از مناطق مشترک مانند استخرها و حیاط ها نگهداری می کنند و اطمینان حاصل می کنند که فضاهای سبز، گذرگاه ها و راهروها در طول سال به خوبی نگهداری می شوند.

مناطق مشترک

مناطق اشتراکی در تهران یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید در جامعه آپارتمانی شما هستند. این مکان‌های مشترک با هدف ایجاد فرصت‌هایی برای معاشرت برای ساکنان، می‌توانند مواردی مانند یک قهوه‌خانه در طبقه اصلی، یک پاسیو روی پشت‌بام، یا یک حیاط در فضای باز با کباب‌پزهای عمومی باشند. مجتمع‌های بزرگ‌تر ممکن است امکانات ورزشی مانند زمین بسکتبال و تنیس، پارک سگ‌ها، مسیرهای پیاده‌روی و غیره را ارائه دهند.

دریافت وام ودیعه مسکن توسط مستاجرین

باشگاه

اغلب در مجتمع‌های آپارتمانی بزرگ‌تر رایج است، باشگاه‌ها فضای تجمع و سرگرمی را برای ساکنان آپارتمان فراهم می‌کنند. این فضا نه تنها توسط جامعه آپارتمانی برای گردهمایی ساکنین استفاده می شود، بلکه فضایی است که می تواند توسط ساکنان برای مهمانی ها و رویدادهای خصوصی اجاره شود.

مرکز تناسب اندام

چرا هزینه عضویت در باشگاه ورزشی را بپردازید در حالی که می توانید فقط در مرکز تناسب اندام آپارتمان خود ورزش کنید؟ در حالی که اینها لزوما استاندارد نیستند، مراکز تناسب اندام و سالن های بدنسازی در حال تبدیل شدن به یکی از رایج ترین امکانات آپارتمانی هستند. این مراکز تناسب اندام عموماً مختص ساکنان یک ساختمان آپارتمانی هستند و می توانند زمان زیادی را که معمولاً صرف رفت و آمد به باشگاه های دیگر می شود، صرفه جویی کنند.

استخر

استخر یکی از مطلوب ترین امکانات آپارتمانی برای اجاره کنندگان است. چه یک استخر روباز و جکوزی یا یک استخر سرپوشیده که امکان شنا در تمام طول سال را فراهم می کند، اگر علاقه مند به اجاره خانه ای با استخر هستید، ممکن است بخواهید هنگام شکار آن را در لیست آرزوهای آپارتمان خود قرار دهید.

فرم جستجو

به مکانی برای پارک ماشین شخصی یا موتور سیکلت نیاز دارید؟ اکثر آپارتمان ها نوعی پارکینگ را از طریق پارکینگ ها، محوطه های دردار، یا دسترسی به گاراژهایی که می توانید وسیله نقلیه خود را در آن نگهداری کنید، ارائه می دهند. به خاطر داشته باشید که برخی از آپارتمان ها هزینه اضافی برای پارکینگ دارند، به خصوص اگر غرفه های پارکینگ یا گاراژ اختصاص داده شده باشند.

ذخیره سازی دوچرخه

اگر ترجیح می دهید با دوچرخه رفت و آمد کنید، ممکن است بخواهید به دنبال خانه های آپارتمانی کرایه ای باشید که دارای محل نگهداری دوچرخه هستند. به جای اینکه دوچرخه خود را از پله های ساختمان بالا و پایین ببرید، این فضاهای ذخیره سازی مکانی را برای شما فراهم می کند تا دوچرخه خود را در زمانی که از آن استفاده نمی کنید قفل کنید. حیوانات خانگی دوستانه برای کسانی که به آپارتمانی با سگ، گربه یا حیوان دیگری نقل مکان می کنند، ویژگی های دوستدار حیوانات خانگی در بالای لیست قرار می گیرد.

خرید و پیش خرید آپارتمان برای سرمایه گذاری و کسب سود مطمئن در بازار مسکن

همه صاحبخانه‌ها و شرکت‌های مدیریت املاک به حیوانات خانگی اجازه نمی‌دهند، و آپارتمان‌هایی که معمولاً برای پوشش خسارت‌های احتمالی هزینه دریافت می‌کنند و ممکن است محدودیت‌هایی در نوع، اندازه، نژاد و تعداد داشته باشند. بهترین آپارتمان‌های دوست‌دار حیوانات خانگی، مایل بیشتری را طی می‌کنند و امکانات اضافی برای حیوانات خانگی، مانند ایستگاه‌های نظافت، ظرف‌های نگهداری کیف، پارک سگ‌ها، و رویدادهای ملاقات و احوالپرسی حیوانات خانگی را ارائه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *