مطالعه قرارداد فروش آپارتمان در پرند قبل از اقدام به خرید

تحلیل قیمت خانه ها و آپارتمان های مسکونی واقع در چیتگر

توریوم مال یکی از مجلل ترین مراکز خرید استانبول است که گردشگران می توانند از این مرکز خرید دیدن کنند و از خرید در فروشگاه های آن لذت ببرند و فعالیت های مختلف زیادی را در آن انجام دهند. در اینجا برخی از جزئیات در مورد آن است. مرکز خرید توریوم در استانبول واقع شده است که می تواند روزانه بیش از 10000 بازدید کننده را در خود جای دهد. خرید آپارتمان در پرند توریوم مال یکی از مجلل ترین مراکز خرید استانبول است که گردشگران می توانند از آن بازدید کنند.

مجلل ترین واحد های آپارتمانی برج ارتش در منطقه 22

اسنیورت دارای جاذبه های گردشگری معروف بسیاری است که آن را مورد توجه گردشگران و مردم محلی قرار داده است که مهمترین آنها عبارتند از: موزه شکلات در استانبول یکی از منحصر به فردترین و جالب ترین موزه های جهان است که در کارخانه شکلات سازی پالت قرار دارد. از 4 سالن اصلی تشکیل شده و شامل مدل ها و مجسمه هایی است که تماماً از شکلات ساخته شده اند. شما می توانید آن را در هر جای دیگری از جهان پیدا کنید.

توافق بر سر قیمت خرید و پیش خرید آپارتمان های اداری و تجاری

پارک رجب طیب اردوغان استانبول یکی از زیباترین باغ های استانبول برای مردم ترکیه و بازدیدکنندگان آن است و در هنگام بازدید از آن می توان فعالیت های زیادی را انجام داد. پروژه فرتاک آکوا دلفین استانبول یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در استانبول است، یک پارک آبی بزرگ با چیزی برای همه، استخرهای بزرگ، سرسره‌های سه‌گانه و بسیاری از جاذبه‌های عالی دیگر وجود دارد و همچنین در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی آتاتورک قرار دارد.

تحلیل قیمت خانه ها و آپارتمان های مسکونی واقع در چیتگر

پارک شهدای استانبول به دلیل موقعیت مکانی زیبا و امکانات رفاهی، مکانی عالی برای بازدید است. این پارک به مکان‌های دیدنی و بازارهای تاریخی نزدیک است و به مکانی عالی برای بازدید خانواده‌ها و افراد در هر سنی تبدیل شده است. همچنین فضاهای تفریحی و پیک نیک برای کودکان وجود دارد که آن را به مکانی عالی برای گذراندن یک روز در فضای باز تبدیل می کند.

مشارکت در ساخت خانه ها و آپارتمان ها

طیف گسترده ای از املاک در مکان های مختلف در سراسر استانبول، بنابراین می توانید مطمئن باشید که آنچه را که برای شما مناسب است پیدا خواهید کرد. تیم ما تجربه گسترده ای در بازار املاک در استانبول دارد، بنابراین می تواند در هنگام خرید ملک مشاوره و راهنمایی کند. پس از خرید ملک خود، تمام پشتیبانی های مورد نیاز خود، از جمله کمک در مورد مبلمان، دکوراسیون و سایر خدماتی که ممکن است نیاز داشته باشید، پیدا خواهید کرد.

توافق بر سر قیمت خرید و پیش خرید آپارتمان های اداری و تجاری

صدور روتین اوراق و کمک در اخذ اقامت ملکی برای شما و اعضای خانواده تان و ارائه املاک مناسب برای تابعیت ترکیه . به طور منظم از وب سایت ما دیدن کنید و با مهمترین جنبه های بازار املاک در ترکیه آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *