فروش آپارتمان‌ های مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک در پرند

نحوه پرداخت پول در پیش خرید آپارتمان در پرند فاز 2

آیا پیش خرید آپارتمان به صرفه است؟

در حالی که من شخصاً دیگر در املاک و مستغلات سرمایه گذاری نمی کنم، می دانم که بسیاری از خارجی ها ایده خرید ملک برای اجاره در را دوست دارند.آنها این ایده را دوست دارند که یک بازار شفاف است. قیمت گذاری شفاف است، نمایندگان اجاره زیادی برای رسیدگی به اموال شما وجود دارد، و مجموعه کاملی از خدمات وجود دارد.

اما بسیاری از افراد خارج از کشور که به دنبال سرمایه‌گذاری در تهران هستند، با بازارهای غربی آشنا نیستند و واقعاً نمی‌دانند که چه چیزی در آن دخیل است.خرید آپارتمان در پرند با وام به طور مشابه، هنگامی که مردم غرب برای سرمایه گذاری در بازارهای رو به رشد خارج از کشور برای کمک به ما مراجعه می کنند، اغلب انتظارات غیرواقع بینانه ای در مورد بازارهای خارجی دارند که ما در مورد آنها صحبت می کنیم.

آیا پیش خرید آپارتمان به صرفه است؟

مزایا و معایب پیش خرید آپارتمان

 آموزش های زیادی در مورد  داشتن املاک بین المللی و همچنین  سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در خارج از کشور انجام می دهیم. اما امروز، اگرچه من آینده سرمایه گذاری املاک و مستغلات را خارج از بازارهای بزرگ توسعه یافته مانند می دانم، می خواهم جدول را برگردانم و با کسانی از شما که می خواهند درسرمایه گذاری کنند صحبت می کنم.

اولین چیزی که در صورت سرمایه گذاری باید درک کنید این است که این  برای سرمایه گذاران املاک است. مجتمع رزلند این واقعاً یک چیز غربی نیست، یک چیزاست. اگر سرمایه گذاری کنید، مشکل چندانی نیست، اما مردم دوست دارند از یکدیگر شکایت کنند.  مردم اغلب به برخی از این بازارهای نوظهور که ما در مورد آنها صحبت می کنیم می آیند و میخ کوچکی را می بینند که از دیوار بیرون زده است و شروع به وحشت می کنند.

مزایا و معایب پیش خرید آپارتمان

تفاوت پیش خرید آپارتمان

 مثل اینکه کسی می رود و اگر کسی از این میخ خراشیدارد، همه چیزهایی را که دارد می برد.اما در اکثر کشورها اینطور نیست.  با این حال، این روشی است که در کارمیکند. اگر به آن عادت ندارید، می خواهید از خطر دعوی قضایی آگاه باشید. اطمینان حاصل کنید که یک وکیل دریافت می کنید تا به درستی  چیزها را برای شما ساختار دهد. 

شما می خواهید بیمه های زیادی داشته باشید قیمت برج پاریز و باید نکته بعدی را در نظر بگیرید و یک استراتژی حفاظت از دارایی بسازید. اکثر افرادی که در طول سال ها می شناسم از یک برای نگهداری املاک خود استفاده می کنند. بسته به محل زندگی و وضعیت مالیات شخصی شما در کشور خود، این ساختار مالیاتی کارآمدتری برای بسیاری از افراد است. 

تفاوت پیش خرید آپارتمان

خط آخر

بسیاری از مردم که ساختاری شفاف متفاوت از یک شرکت است برای نگهداری املاک خود استفاده می کنند. برخی افراد هر ملک شخصی را در خود قرار می دهند در حالی که برخی دیگر دو تا پنج ملک را در یک قرار می دهند. هر کاری که انجام می دهید، باید املاک را در یک در که در آن سرمایه گذاری می کنید قراردهید. اگر در ایالت‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنید، این می‌تواند شرایط را پیچیده کند. 

اما مطمئن شدن از محافظت از دارایی های شما مطمئن شدن از اینکه کسی نمی لغزد و روی پوست موز نمی افتد و از شما شکایت نمی کند و تمام املاکی را که در آن سرمایه گذاری کرده اید را نمی گیرد  قطعاً در املاک و مستغلات یک نگرانی است.  اکنون سومین چیزی که باید از آن آگاه باشید این است که اگر می خواهید درتهران سرمایه گذاری کنید، باید اظهارنامه مالیاتی ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *