خرید آپارتمان در فاز 3 گامی نوین به سوی زندگی با کیفیت

نظارت بازرسان اتحادیه املاک بر روند فروش آپارتمان در پرند

فرق بنگاه های املاک با دپارتمان املاک در چیست؟

مثل همیشه، قیمت ها بر اساس مکان متفاوت است. واحدهای کاندو ممکن است بیش از 200000 دلار برای یک اتاق کوچک یک خوابه در مناطق مرکزی مانند Daun Penh هزینه داشته باشند، از سوی دیگر، کاندوها در حومه شهر اغلب کمتر از 100،000 دلار قیمت دارند. 200000دلار برای یک مکان مرکزی در یک شهر رو به رشد، خرید آپارتمان در پرند با وام از نظر استانداردهای جهانی چندان بد به نظر نمی رسد.

نظارت بازرسان اتحادیه املاک بر روند خرید و فروش آپارتمان

 در مقایسه با دیگر انواع املاک در شهر، آپارتمان‌های مسکونی در پنوم پن بسیار گران‌تر هستند. واحدهای فروشگاهی در کامبوج (یا اگر پایتخت دارید، کل ساختمان‌های آپارتمانی) قیمت هر متر مربع بسیار کمتر است. آنها بازده اجاره بالاتر و پتانسیل سرمایه گذاری کلی بهتری نسبت به واحدهای کاندو منفرد دارند. این تأثیری است که وقتی صحبت از آپارتمان های میان رده به میان می آید، آشکارتر می شود.

آیا استفاده از سایت دیوار برای خرید و فروش آپارتمان کار درستی است؟

زیرا این بخش با بیشترین میزان عرضه مواجه است. در واقع، خرید یک واحد آپارتمانی میان رده در خارج از مرکز شهر پنوم پن تقریباً به همان قیمت بانکوک است! در مقایسه، شکاف قیمت بین یک واحد کاندو لوکس در پنوم پن و سایر شهرهای آسیا باریک تر است. به عنوان مثال، یک آپارتمان با بودجه بالا در کامبوج تقریباً نصف قیمت آپارتمان مشابه در تایلند است. برج ارکیده بنابراین خرید کاندو در پنوم پن نسبتاً مقرون به صرفه است، اما بزرگترین سرمایه گذاری نیست.

فرق بنگاه های املاک با دپارتمان املاک در چیست؟

اگر تصمیم به خرید دارید، باید یک واحد لوکس را در یک منطقه رو به رشد برای حداکثر بازده در نظر بگیرید. محله های برتر در پنوم پن پنوم پن یک شهر رو به رشد است، بنابراین برخی از محله ها کاملاً مدرن هستند در حالی که برخی دیگر تقریباً دست نخورده هستند. به عنوان یک قانون کلی، شما می خواهید آپارتمان خود را در یک منطقه توسعه یافته بخرید که هنوز پتانسیل رشد دارد.

سرعت پیشرفت پروژه های ساختمانی در منطقه 22

 کامبوج به سرعت در حال شهرنشینی است و به عنوان یک سرمایه گذار، هدف شما این است که تا حد امکان از روندهای جمعیتی کشور سود ببرید. خرید در یکی از سه محله را توصیه می کنیم. به طور خاص، یا 7 Makara، Daun Penh، یا BKK1. همه این مناطق بهترین چشم انداز سرمایه گذاری را ارائه می دهند و از نظر سبک زندگی، امکاناتی که مهاجران از نقطه نظر زندگی به آن نیاز دارند.

در زیر، ما هر یک از سه منطقه برتر را برای خرید آپارتمان در پنوم پن شامل محدوده قیمت، گزینه‌های سبک زندگی، مالیات و مشاوران املاک پوشش خواهیم داد. اگر می‌خواهید سرمایه‌گذاری بلندمدتی در املاک کامبوج انجام دهید، خرید در منطقه 7 ماکارا را در نظر بگیرید. این محله نسبت به Daun Penh یا BKK1 کمتر توسعه یافته و دورتر از کنار رودخانه است.

آیا استفاده از سایت دیوار برای خرید و فروش آپارتمان کار درستی است؟

خط آخر

 قیمت‌ها در اینجا نسبت به مرکز شهر پایین‌تر است و کاندوهای جدید به طور مرتب ساخته می‌شوند. یافتن یک آپارتمان با کیفیت بالا و مقرون به صرفه در این منطقه آسان است. در حالی که 7 Makara در حال حاضر رو به راه است، ساکنان قدیمی معتقدند که تا پایان دهه بخشی از مرکز شهر خواهد بود. برندهای بین المللی مانند برگر کینگ قبلاً وارد شده اند و توسعه دهندگان آن را برای پروژه ها جستجو می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *