فروش آپارتمان‌ های مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک در پرند

اقداماتی که مالکان برای فروش خانه و آپارتمان انجام می دهند

امتیازات فروشنده چیست؟

هنگام خرید خانه در ایران ، هزینه های بسته شدن و هزینه های مربوط به دریافت وام مسکن را پرداخت می کنید. هزینه های بسته شدن معمولاً بین 3 تا 6 درصد قیمت خانه متغیر است. در برخی موارد، ممکن است بتوانید فروشنده را در ایران مجبور به پرداخت برخی از این هزینه های بسته شدن کنید. اینها امتیازات فروشنده نامیده می شوند و می توانند راهی قدرتمند برای صرفه جویی در هزینه های بسته شدن شما باشند. قبل از بستن وام مسکن خود، از مشاوران مسکن زنجانی یاد بگیرید که چگونه از امتیازات فروشنده به نفع خود استفاده کنید.

اقداماتی که مالکان برای فروش خانه و آپارتمان انجام میدهند

امتیازات فروشنده، تعریف شده است

امتیازات فروشنده هزینه های بسته شدنی است که فروشنده با پرداخت آن موافقت کرده است. گاهی اوقات، می توانید از فروشنده بخواهید که در هزینه های بسته شدن خاص مشارکت کند. در مواقع دیگر، فروشندگان ممکن است به سادگی درصدی از کل هزینه های بسته شدن را بپردازند.

امتیازات فروشنده چه هزینه های پایانی را پوشش می دهد؟

  • مالیات بر دارایی: مالیات بر دارایی از پیش پرداخت شده تا پایان سال در پایان سال.
  • بیمه عنوان: اگر شخصی ادعایی برای مالکیت خانه داشته باشد، بیمه نامه از شما و وام دهنده شما محافظت می کند.
  • کارمزدهای اعطای وام: این کارمزدهای مبدأ هزینه های وام دهنده شما را برای پردازش وام شما پوشش می دهد.
  • هزینه های بازرسی : هزینه های بازرسی هزینه بازرسی های مورد نیاز برای وام را پوشش می دهد. به عنوان مثال، در برخی ایالت ها و در برخی از وام ها، یک بازرس آفات باید ملک شما را قبل از انجام فروش ارزیابی کند.
  • هزینه های ضبط : هزینه های ثبت هزینه های ثبت خرید خانه شما با دولت محلی شما را پوشش می دهد.
  • هزینه ارزیابی: این هزینه دریافت مجوز شخص ثالث ارزیابی خانه برای تعیین ارزش بازار را پوشش می دهد.
  • هزینه های وکیل: در برخی از ایالت ها، برای بررسی اسناد پایانی به یک وکیل نیاز دارید هزینه های وکالت هزینه خدمات وکالت ملکی را پوشش می دهد.
  • امتیاز: امتیازات وام مسکن (همچنین به عنوان امتیاز تخفیف نیز شناخته می شود) سود اولیه ای است که برای کاهش نرخ بهره پرداخت می کنید.

چه کسی از امتیازات فروشنده سود می برد؟

امتیازات فروشنده در تهران می تواند هم به خریدار و هم به فروشنده کمک کند. برای فروشنده، ارائه امتیازات می تواند خانه آنها را برای خریداران بالقوه جذاب تر کند، به خصوص در بازار خریدار.

فروش آپارتمان با کمک مشاوران املاک و استفاده از اپلیکیشن های جدید

امتیازات فروشنده همچنین به خریدارانی که پول نقد در دسترس ندارند کمک می کند تا تمام هزینه های بسته شدن خود را پوشش دهند. خریداران خانه برای اولین بار اغلب هزینه های مربوط به خرید خانه را دست کم می گیرند، بنابراین امتیازات فروشنده راهی برای کمک به جبران برخی از این هزینه ها و مقرون به صرفه تر کردن خانه است.

مزایا و معایب امتیازات فروشنده

برای خریداران در ایران ، درخواست امتیاز از فروشنده هم مزایا و هم معایب دارد. قبل از اینکه تصمیم خود را به هر طریقی بگیرید، مهم است که مطمئن شوید که به طور کامل می‌خواهید چه چیزی را می‌پرسید و چه هزینه‌ای برای شما می‌تواند داشته باشد.

مزایای امتیازات فروشنده

امتیازات فروشنده به شما این امکان را می دهد که هنگام بسته شدن هزینه کمتری بپردازید تا خرید خانه مقرون به صرفه تر شود. به عنوان یک خریدار در ایران ، معمولاً باید حداقل چند هزار دلار برای هزینه های بسته شدن و پیش پرداخت خود بیاورید . امتیازات فروشنده می تواند این هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، بنابراین لازم نیست پس انداز خود را به طور کامل برای خرید خانه خالی کنید.

موافقت با امتیازات می تواند در برخی شرایط برای فروشنده خوب باشد. به عنوان مثال، آنها می توانند به فروشنده کمک کنند تا خانه خود را سریعتر از بازار خارج کند. اگر فروشنده مشتاق فروش خانه خود باشد ، ممکن است مایل باشد بخشی از هزینه های بسته شدن خریدار را برای سرعت بخشیدن به فرآیند بپردازد.

معایب امتیازات فروشنده

از طرف دیگر، درخواست امتیاز از فروشنده ممکن است شما را به خریدار کمتر جذاب تبدیل کند. اکثر فروشندگان به دنبال پیشنهاد هایی هستند که رشته های زیادی را در خود جای داده باشد، به خصوص در بازار فروشنده.

دریافت وام ودیعه مسکن توسط مستاجران

اگر خانه‌ای در تهران چند پیشنهاد داشته باشد، فروشنده احتمالاً پیشنهاداتی را که شامل درخواست‌های امتیاز است، نادیده می‌گیرد. در این مثال، شاید بهتر باشد پیشنهاد کمتری برای خانه ارائه دهید و هزینه های بسته شدن را خودتان تامین کنید. این گزینه برای فروشنده آسان‌تر است و ممکن است احتمال پذیرش پیشنهاد شما را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *