خرید آپارتمان در فاز 3 گامی نوین به سوی زندگی با کیفیت

خرید آپارتمان در پرند و امنیت سرمایه گذاری در بازار مسکن

 فروش و پیش فروش واحد آپارتمانی به صورت اقساط

سرمایه گذاری املاک و مستغلات کاملاً ایمن است و تحت تأثیر ریسک ها یا بحران های اقتصادی و سیاسی قرار نمی گیرد. همچنین طبق آمار یکی از مهمترین مواردی که نشان می دهد سرمایه گذاری ملکی در ترکیه ایده درستی است، تراکم بالای جمعیت و جمعیتی است که روز به روز در حال افزایش است که فروش آپارتمان در پرند تقاضای زیادی برای خرید و اجاره ملک ایجاد می کند. .

امنیت سرمایه گذاری در بازار مسکن با پیش خرید آپارتمان مسکونی

یکی از اطلاعات مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که ایمنی که مشخصه سرمایه گذاری املاک در ترکیه است این است که املاک چیزی است که هرگز نمی توان آن را از نیاز آن جدا کرد. قیمت املاک و مستغلات ممکن است در یک زمان اندکی کاهش یابد و سرمایه گذار فکر کند که در شرف سقوط است، اما به زودی متوجه می شود که ارزش خود را بازیافته است.

موقعیت پروژه های مسکونی و تجاری دریاچه چیتگر

عوامل تعیین کننده بازده سرمایه گذاری املاک: نشانه های زیادی وجود دارد که نشان دهنده میزان بازدهی است که شما از طریق سرمایه گذاری املاکی که شروع می کنید به دست خواهید آورد و از طریق پاراگراف زیر می توانید آنها را مشاهده کنید: موقعیت ملک، جایی که متمایزتر باشد، این به تقاضای زیادی برای ملک کمک می کند و بنابراین بدست آوردن سود بالا در یک دوره رکورد آسان خواهد بود.

 به عقیده بسیاری از کارشناسان و متخصصان املاک، پروژه اسپرلوس یکی از اولین گام ها برای موفقیت هر سرمایه گذاری (موقعیت، سپس مکان، سپس مکان) است. منظره ای که باید در آن به دنبال تمایز باشید مانند منظره دریا، منظره جنگل و یا مناظر متمایز دیگر در حالی که منظره خیابان های معمولی هزینه کمتری دارد.

 فروش و پیش فروش واحد آپارتمانی به صورت اقساط

آموزش فروش آپارتمان به مشاوران املاک

برای به دست آوردن بازدهی عالی از سرمایه گذاری املاک در ترکیه، باید املاک نوساز را انتخاب کنید، زیرا این املاک به طور مداوم در حال افزایش قیمت هستند و محبوبیت بیشتری نسبت به سایرین دارند. پیشنهاد می شود ملکی با متراژ کوچک یا متوسط ​​انتخاب کنید زیرا تقاضا برای این نوع ملک بیشتر از تقاضای املاک بزرگ است و اگر در آینده بخواهید بفروشید این مورد را پیدا نمی کنید.

مناطق نزدیک به پروژه های استراتژیک بزرگ مانند فرودگاه ها، پل ها، حمل و نقل عمومی یا سایر پروژه های مهم زیرساختی را انتخاب کنید، زیرا این امر باعث افزایش قابل توجه و مستمر قیمت ها می شود. ملک باید از نظر مساحت، پراکندگی اتاق ها و تعداد بالکن ها منسجم باشد.

خط آخر

باید وضعیت حقوقی ملک را مشاهده کنید. آیا مشکلاتی از جمله توقیف، رهن یا برخی مشکلات ارثی ناشی از آن وجود دارد، زیرا این امر باعث می شود که برای سرمایه گذاری و کسب سود بالا نامناسب باشد، زیرا در آینده که بخواهید این کار را انجام دهید، فروش مجدد آن دشوار است.

موقعیت پروژه های مسکونی و تجاری دریاچه چیتگر

باید انواع کلاهبرداری های ملکی را مشاهده کنید که در نتیجه عدم تجربه و آگاهی خود از ابعاد بازار املاک در ترکیه قربانی آن شده اید و بنابراین پول را در جای اشتباه پرداخت کرده اید. یکی از مهمترین اشکال کلاهبرداری در ملک این است که خریدار را فریب دهید که ملک برای اخذ تابعیت ترکیه مناسب است یا برای سرمایه گذاری در ملک مناسب است یا ممکن است قیمت درخواستی ملک بالاتر از ارزش آن باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *