بهترین روز ، ماه و زمان برای اسباب کشی به آپارتمان جدید

صرفه جویی در هزینه های جابه جایی

اگر در روزهایی که اکثر مردم معمولاً برای حرکت خود برنامه ریزی نمی کنند ، به خانه جدیدی در تهران نقل مکان کنید، می توانید در زمان و ناامیدی زیادی صرفه جویی کنید

بهترین روز برای حرکت

به نظر املاک زنجانی انجام این کار به این معنی است که شما بیشترین منابع را در زمینه بسته بندی لوازم ، جابجایی و وسایل نقلیه را در تهران در دسترس خواهید داشت به علاوه، شما احساس عجله نخواهید کرد زیرا شما یکی از معدود افرادی هستید که وسایل خود را در آن روز خاص از خانه ای به خانه دیگر منتقل می کنید. روز مال شما خواهد بود و هر کسی که با حرکت شما همراه است می تواند توجه خود را کاملاً روی شما متمرکز کند!

بهترین روز ، ماه و زمان برای اسباب کشی به آپارتمان جدید

بهترین روز، هفته و ماه برای حرکت

برای اینکه فرآیند جابجایی را برای شما آسان‌تر کند (و هزینه کمتری داشته باشد)، هنگام انتخاب روز جابجایی واقعی خود ، این نکات را در نظر بگیرید : بهترین روزهای هفته برای جابه‌جایی در هفته میانی است – از دوشنبه تا پنج‌شنبه – زیرا اکثر مردم برای تعطیلات آخر هفته برنامه‌ریزی می‌کنند. این امر به ویژه در مورد جابه‌جایی‌هایی که خودت انجام می‌دهند که کامیون‌های U-Haul و Ryder را اجاره می‌کنند صادق است.

بهترین کامیون روز به جابجایی

دوشنبه و پنجشنبه روزهای خوبی برای حرکت هستند. اکثر مردم تهران کار می کنند و رزروهای کمتری وجود دارد به این معنی که شرکت ها قیمت را پایین می آورند تا سعی کنند مردم را به جابجایی در روزهایی که تجارت کمتری دارند، ترغیب کنند. اگر بتوانید در یکی از این روزها به جای آخر هفته حرکت کنید، مقداری پول پس انداز خواهید کرد… بهترین روزها برای جابجایی سه شنبه و چهارشنبه است. اواسط هفته بهترین زمان برای جابجایی است زیرا روزهایی است که شرکت های حمل و نقل کمترین میزان رزرو را دارند. این همچنین به این معنی است که شما بهترین شانس را برای رزرو و با کمترین قیمت خواهید داشت. در حالی که راحت ترین روز نیست، بهترین روز است. 

بدترین روزهای هفته برای جابجایی ، آخر هفته ها (جمعه ها، شنبه ها و یکشنبه ها) است. دلیل: اکثر مردم تمایل دارند در تعطیلات آخر هفته زمانی که کار نمی کنند حرکت کنند. این بدان معناست که جابه‌جایی‌ها قبلاً در آن روزها رزروهای زیادی دارند، بنابراین برای رزرو کامیون متحرک و وسایل جابجایی با مشکل مواجه خواهید شد. حتی اگر رزرو را زودتر از موعد انجام دهید، بیشتر از روزهای دیگر هزینه خواهید کرد

خرید آپارتمان جدید با کمک دریافت وام مسکن

بهترین روز ماه برای حرکت ، اواسط ماه (در یا حدود پانزدهم) است. معمولاً هیچ تعطیلات مهمی در آن زمان وجود ندارد. جابجایی افراد کمتر به معنای قیمت بهتر و خدمات و لوازم بیشتر در دسترس شماست. تابستان شلوغ ترین زمان سال برای جابجایی ها است. علاوه بر این، شروع و پایان هر ماه به طور سنتی شلوغ تر از اواسط ماه بدون توجه به فصل است. 

بدترین روز ماه برای جابجای

 اول ماه است. این معمولاً زمانی است که بقیه در حال حرکت هستند. اکثر مردم ایران سعی می کنند با زندگی در اجاره نامه خود تا آخرین روز از پول خود نهایت استفاده را ببرند. با این حال، اگر یک هفته زودتر اسباب کشی کنید، با خرید بهتر وسایل نقلیه و کامیون در حال حرکت ، در هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد. اگر انعطاف پذیری دارید، سعی کنید در ماه های تابستان یا در پایان ماه حرکت نکنید. اکثر جابجایی ها برای حرکت هایی که در این بازه های زمانی انجام می شوند، نرخ های بالاتری دریافت می کنند. سعی کنید در وسط ماه حرکت کنید. منبع

بهترین ماه سال در ایران برای حرکت بسته به اهداف شما متفاوت است. اول از همه، تاریخ های ذکر شده در بالا را در نظر بگیرید (بنابراین از 15 می تا 15 سپتامبر خودداری کنید). فراتر از آن، اگر می خواهید قیمت مناسبی برای خانه جدید داشته باشید، در پاییز یا زمستان می خواهید نقل مکان کنید. اگر می خواهید ابتدا خانه خود را بفروشید، باید در بهار زمانی که شانس بیشتری برای فروش خانه خود دارید، برای نقل مکان برنامه ریزی کنید.

نیمی از همه جابجایی ها در طول یک سوم سال – بین آغاز ماه مه و روز کارگر اتفاق می افتد.  منبع

بهترین زمان روز برای حرکت

سحرگاه است. حرکت کردن همیشه خیلی بیشتر از حد انتظار طول می کشد، بنابراین هر چه زودتر شروع کنید، انرژی بیشتری خواهید داشت و زودتر به پایان می رسید. در حالت ایده آل، در صورت امکان، باید روز جابجایی خود را برای سه شنبه یا چهارشنبه برنامه ریزی کنید. دلیل: اکثر مردم برای حرکت خود در تعطیلات آخر هفته برنامه ریزی می کنند. با مخالفت با دانه، حرکت نرم تری خواهید داشت.

زمان واقعی سال و سایر تغییرات فصلی در نهایت تعیین می کند که کدام هفته از ماه را برای روز جابجایی خود انتخاب کنید . برای مثال، حرکت خود را در طول یک تعطیلات مهم، یک رویداد مدرسه (مانند تعطیلات ترم یا فارغ‌التحصیلی)، یا هر زمان دیگری از سال که افراد معمولاً کار نمی‌کنند، برنامه‌ریزی نکنید.

ورود به بازار مسکن از طریق سرمایه گذاری در املاک اداری تجاری و مسکونی

دلیل: مردم ایران اغلب از روزهایی که کار نمی کنند برای نقل مکان به خانه های جدید استفاده می کنند. شما نمی خواهید روز حرکت شما همزمان با روز آنها باشد. انجام این کار تعداد منابع متحرک در دسترس شما را به خطر می اندازد و احتمالاً قیمتی را که در نهایت برای جابجایی خود می پردازید افزایش می دهد.اگر می توانید، برنامه ریزی کنید که در زمستان که افراد کمتری در حال حرکت هستند، حرکت کنید. دلیل: شما بیشترین پول را پس انداز خواهید کرد و بیشترین منابع را در اختیار خواهید شداشت. با این حال، حرکت در هوای بیرون سرد ممکن است برای شما خوشایندترین تجربه نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *