خرید آپارتمان در فاز 3 گامی نوین به سوی زندگی با کیفیت

10 دلیل برای خرید خانه و آپارتمان با قیمت مناسب در این فصل

افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان

همه‌گیری هزینه عمیق تعویق را برجسته کرده است، و بسیاری از صاحبان خانه‌های مشتاق در تهران اکنون آرزو می‌کردند زودتر تصمیم می‌گرفتند. بیشتر ایرانی ها برای خرید خانه نیاز به قانع کننده زیادی ندارند. میل به مالکیت خانه به سختی در روان ایرانی ها وجود دارد و همچنین اساس برنامه ریزی مالی اکثر خانواده ها است.

10 دلیل برای خرید خانه و آپارتمان با قیمت مناسب در این فصل

 برای چنین افرادی که اکثریت واضحی را نمایندگی می کنند، سوال این نیست که در تهران خانه بخرند یا نه، بلکه این است که چه زمانی. بنابراین – چرا اکنون، به جای بعد؟ درست است که کاربران نهایی نباید سعی کنند بازار املاک و مستغلات را “زمان” کنند، اما کاملاً مشهود است که قیمت ملک در بهترین حالت خود قرار دارد یا ن که این موضوع توسط مشاوران مسکن زنجانی کامل بررسی شده است.

بیش از یک سال است که هیچ تغییری در قیمت گذاری در بازار اولیه (که از توسعه دهندگان جدید خریداری شده است) صورت نگرفته است. حتی بیماری همه گیر باعث نشده است که آنها به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کنند. اکنون خرید مساوی است با خرید با کمترین قیمت ممکن.

گزینه های زیادی در بازار تهران وجود دارد، حتی در املاک آماده جابجایی. علاوه بر این، قیمت املاک RTM تقریباً با خانه های در حال ساخت در بسیاری از مناطق برابر است. این هرگز قبلاً اتفاق نیفتاده است – و از آنجایی که توسعه دهندگان عرضه جدید را محدود کرده اند، بعید است که دوباره اتفاق بیفتد. هرگز خریداران خانه چنین محدوده انتخاب وسوسه انگیزی با قیمت های پایین نداشته اند.

نحوه جذب خریدار در بازار مسکن

توسعه دهندگان تمام راه های خود را برای جذب خریداران کنار گذاشته اند. پیشنهادات بسیار سودآوری برای فصل جشن ارائه شده است که بسیاری از آنها منجر به کاهش واقعی هزینه خرید می شود. این پیشنهادها با یک تاریخ انقضا ارائه می شوند – زمانی که بازار مسکن شتاب کافی را به دست آورد، پس گرفته می شوند.

زمان مناسب برای خرید و فروش خانه و آپارتمان و کسب سود بیشتر

نرخ بهره وام مسکن در ایران به پایین ترین حد در 15 سال اخیر رسیده است. همراه با قیمت‌های پایین املاک و تخفیف‌ها و پیشنهادات اضافی توسط توسعه‌دهندگان، پس‌اندازهای بسیار واقعی در پرهزینه‌ترین سرمایه‌گذاری زندگی تضمین می‌شود.

کار ناشی از کووید-19 از فرهنگ خانه به دور از اینکه یک پدیده موقتی باشد، به پایه اصلی بسیاری از شرکت‌ها تبدیل شده است که دریافته‌اند کارمندان می‌توانند در خانه – اگر نه بیشتر – از دفاتر کارآمد باشند. خرید خانه در حال حاضر، در حالی که هزینه خرید بسیار پایین است، به خریداران اجازه می دهد تا خانه های بزرگتری را ایمن کنند که می توان دفاتر خانگی را در آن گنجاند.

احیای بازار املاک و مستغلات

بازار املاک در آستانه یک احیای کامل است. هنگامی که احیا شروع می شود، قیمت ملک سخت تر می شود و افزایش ارزش دارایی ها با جدیت آغاز می شود. در حالی که پیش‌بینی‌های قبلی برای این احیا بین 18 تا 24 ماه بود، همه‌گیری این روند را تسریع کرده است. ما می توانیم به طور منطقی انتظار داشته باشیم که بازار در 12 تا 18 ماه به نوبه خود بچرخد.

عمدتاً به لطف همه‌گیری، تلاقی بسیار مطلوبی از شرایط بازار به نفع خریدار وجود دارد. بعید است چنین تلاقی عواملی تکرار شود، مگر اینکه رویداد دیگری به اندازه این همه‌گیری دوباره رخ دهد. با توجه به تمام درس‌هایی که تاکنون آموخته‌ایم و این واقعیت که همه‌گیری‌هایی با چنین بزرگی به نظر می‌رسد چرخه‌ای 100 ساله دارند، امیدواریم اکثر خریداران امروزی دیگر چنین زمانی را در طول عمر خود نبینند.

همه‌گیری هزینه‌های عمیق تعویق را برجسته کرده است، و بسیاری از صاحبان خانه‌های مشتاق اکنون آرزو می‌کنند که کاش زودتر تصمیم می‌گرفتند. خانه‌های ما قلعه‌های ما هستند تنها محیط‌هایی که می‌توانیم کنترل واقعی بر آن اعمال کنیم. خانه های اجاره ای به ساکنان خود اجازه کنترل واقعی نمی دهند – تنها راه برای اطمینان از ایمنی کامل یک محیط، داشتن آن است.

زندگی در خانه اجاره ای

پس از یک دوره طولانی آشفتگی مالی، بررسی مجدد تمام هزینه هایی که نشان دهنده فشار بی مورد بر امور مالی شخصی است ضروری شده است. زندگی در یک خانه اجاره ای یک تخلیه مکرر مالی بدون بازگشت سرمایه است. داشتن خانه، دارایی‌ای را تضمین می‌کند که ارزش آن در طول زمان افزایش می‌یابد و به طور همزمان خروجی‌های اجاره‌ای مکرر را حذف می‌کند. این یک واقعیت جاودانه از زندگی در ایران است، به همین دلیل است که داشتن خانه در وهله اول منبع راحتی است.

انتخاب آپارتمان مناسب با کمک کارشناسان حوزه املاک و مستغلات

بهترین گزینه های خانه با سرعتی سریع در حال خرید هستند. در حالی که کمبودی در موجودی کلی وجود ندارد، خریداران فعال خانه در تهران به پروژه‌های با کیفیت توسط توسعه‌دهندگان درجه A پایان می‌دهند. عرضه چنین گزینه هایی محدود است. یک انتظار طولانی‌تر، شانس ایمن‌سازی خانه‌ای را کاهش می‌دهد که تمام موارد مربوط به مکان، امکانات رفاهی، ساخت‌وساز با درجه بالا را مشخص می‌کند – و در مورد پروژه‌های در حال ساخت، گزینه‌هایی که سریع‌ترین تکمیل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *