فروش آپارتمان‌ های مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک در پرند

بازار مسکن و رشد سرمایه گذاری در ساختمان های مرتفع

ساکنین بیشتری به زندگی در برج و ساختمان های بلند علاقه مند می شوند

همانطور که هزاره های بیشتری مزایای زندگی در آپارتمان را می بینند، بیشتر و بیشتر به سبک زندگی که ساختمان های بلند تهران ارائه می دهند علاقه مند می شوند. به نظر مسکن زنجانی در ماه‌های اخیر، چندین خانواده خانه‌های بزرگ خود را با آپارتمان‌های بلند مبادله کرده‌اند و دیده می‌شود که هزاره‌ها در سال‌های آینده نیز همین کار را خواهند کرد.

بازار مسکن و رشد سرمایه گذاری در ساختمان های مرتفع

با کاهش پیش‌بینی‌شده در فعالیت‌های ساخت و ساز املاک و افزایش تقاضا برای آپارتمان های بلند در ایران ، ممکن است مجبور شوید در زمانی که زمان خرید خانه‌تان فرا می‌رسد، بر سر همان ملک با سایر خریداران خانه مبارزه کنید!

استارت‌آپ‌هایی که به دنبال فضاهای جدید هستند

امروزه دفاتر معمولی تر و بازتر از قبل هستند. از آنجایی که کسب‌وکارهای نوپا به دنبال فضاهایی با فضای کافی برای خلاقیت هستند، کارآفرینان برای ساختن برندهای خود به آپارتمان های بلندمرتبه می‌روند.

ورود به بازار مسکن برای سرمایه گذاری

اگر قصد دارید در آینده ای نزدیک کسب و کار خود را در فضایی غیر متعارف بسازید، بازار آپارتمان در ایران ممکن است برای شما مناسب باشد! راه اندازی کسب و کار شما در کاندو یک فرصت فوق العاده برای کارآفرینان جدید است زیرا این بدان معناست که نیازی به پرداخت مقدار پول نقدی که یک فضای اداری سنتی به آن نیاز دارد نیست.

آپارتمان های کوچک محبوب تر می شوند

این غیرقابل انکار است که بازار آپارتمان امروزی در حال حاضر بسیار وسیع است و املاک بلند مرتبه در حال حاضر به شدت متفاوت است. یکی از انواع آپارتمان که در ماه های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است آپارتمان میکرو می باشد.

خرید و فروش خانه و آپارتمان برای سرمایه گذاری موفق

اگر می خواهید در یک فضای کوچک بزرگ زندگی کنید، ممکن است بخواهید به دنبال یک آپارتمان کوچک در تهران باشید. این روند به ویژه برای حرفه ای های جوانی که می خواهند از زندگی در شهرهای بزرگ لذت ببرند و بازنشستگانی که به دنبال کوچک کردن هستند مناسب است.

دوستی با حیوانات خانگی به عنوان یک مزیت اصلی

از آنجایی که افراد بیشتری در آمریکا کاندوهای بلندمرتبه را به عنوان جایگزینی برای خانه‌های تک خانواده جستجو می‌کنند، سازندگان و مالکان کاندوها با ساختن املاک آنها برای حیوانات خانگی‌پسندتر بازی خود را تقویت می‌کنند. این تعجب آور نیست، با توجه به اینکه حداقل 68٪ از آمریکایی ها – یا حدود 85 میلیون خانواده – حداقل یک حیوان خانگی در خانه خود دارند.

اگر به خانواده خود اضافه های پشمالو دارید یا به جای شریک زندگی خود یک حیوان خانگی انتخاب می کنید، کاندوی مناسب برای حیوانات خانگی ملک مناسبی برای شماست. در سال آینده، انتظار داشته باشید که آپارتمان ها و ساختمان‌های آپارتمانی بلندمرتبه‌ای برای معرفی امکانات ویژه برای حیوانات خانگی، به‌ویژه سگ‌ها!

فروش و پیش فروش پروژه های مسکونی توسط شرکت های معتبر در ساخت و ساز

فروش کاندوهای بلند مرتبه در مسیر

علیرغم کاهش سرعت فعالیت‌های ساخت‌وساز در سال آینده، بازار آپارتمان‌های بلند در لاس وگاس همچنان با سرعت بیشتری از فروش سالانه پیشی خواهد گرفت. اکنون ممکن است تعجب کنید که این روند چگونه بر خریداران خانه مانند شما تأثیر می گذارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *