خرید آپارتمان در فاز 3 گامی نوین به سوی زندگی با کیفیت

فروش آپارتمان در پرند و خلاقیت مشاوران املاک در فروش

خرید و پیش خرید آپارتمان بدون واسطه از تعاونی های معتبر

برخلاف ایالات متحده که بازار مسکن آن هنوز از بحران مالی جهانی 2008 و بدهی‌های هنگفت آن بهبود نیافته است، بازار مسکن کانادا در چند سال گذشته به دلیل افزایش فروش خانه‌های موجود و ساخت و ساز آپارتمان، قوی باقی مانده است. انتاریو، پرجمعیت‌ترین استان کشور، شاهد سرمایه‌گذاری‌های سنگین در آپارتمان‌های مسکونی و خرید آپارتمان در پرند توسعه‌های شهری جدید بیش از 50 درصد در ماه مارس بوده است.

خلاقیت مشاوران املاک در فروش و پیش فروش آپارتمان ها مسکونی و اداری

ونکوور، گران‌ترین بازار املاک آن، بیشتر مورد علاقه خریداران خارجی است، زیرا اغلب در میان بهترین مکان‌های جهان برای زندگی قرار می‌گیرد. بر این اساس، شاهد افزایش 10.4 درصدی قیمت املاک در سه ماهه سوم سال 2011 نسبت به دوره سال گذشته بود. بر اساس گزارش انجمن املاک و مستغلات کانادا، متوسط ​​قیمت یک ملک مسکونی در ونکوور در ماه دسامبر 734,207 دلار آمریکا بود، در حالی که میانگین ملی 358,261 دلار آمریکا بود.

رشد بی سابقه قیمت آپارتمان در بازار مسکن نسبت به سال های قبل

شهرنشینی سریع منجر به شلوغی شرایط مسکن در یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان شده است، جایی که قیمت مسکن به طور متوسط ​​بین سال های 2006 و 2011 بیش از 30 درصد افزایش یافته است. اخیراً اقداماتی مانند “مالیات لوکس” و 10٪ توسط دولت ارائه شده است. مالیاتی که بر روی هر ملک سرمایه گذاری فروخته شده در طی دو سال (یا 15٪ اگر ملک در مدت 1 سال فروخته شود) وضع می شود، اندکی در کاهش قیمت ها موثر بوده است.

 اما تایوان همچنان در بین 10 مکان گران قیمت در جهان برای خرید ملک باقی مانده است. کلمبیا، تنها کشور آمریکای جنوبی در این فهرست، افزایش خرید خانه به ویژه در میان طبقه متوسط فروش آپارتمان در پرند ​​رو به رشد و همچنین افزایش قیمت ها را به توسعه سریع اقتصادی آن نسبت می دهد، قیمت برج عرفان چیتگر با رشد تولید ناخالص داخلی نزدیک به 6 درصد در سال 2011. یک دهه نسبتا موفق.

خرید و پیش خرید آپارتمان بدون واسطه از تعاونی های معتبر

دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش املاک و مستغلات

تهاجم طولانی نظامی علیه گروه‌های مسلح غیرقانونی و کارتل‌های مواد مخدر همچنین تجارت در این کشور را ایمن‌تر کرده است، در نتیجه سرمایه‌گذاری خارجی را به صورت دسته‌جمعی جذب کرده است (بیش از 30 درصد در سه ماهه اول 2012 به 4.2 میلیارد دلار آمریکا) و به نوبه خود قیمت ملک را افزایش داده است. سرمایه گذاری مستقیم خارجی نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

گران‌ترین بازار املاک در جنوب شرقی آسیا و سومین شهر گران‌قیمت آسیا برای اجاره ملک گران‌قیمت، میانگین قیمت ملک برتر در این کشور کوچک ۲۵۶۰۰ دلار آمریکا به ازای هر متر مربع یا ۲۶۰۰ دلار آمریکا برای هر فوت مربع در سه‌ماهه چهارم ۲۰۱۱ بود. این تعجب آور نیست، زیرا سنگاپور یک مرکز مالی منطقه ای با کیفیت زندگی در سطح جهانی، قیمت برج عرفان امکانات عمومی و تمایل به پیشرفت های ظاهری دارای منعکس کننده وضعیت است که نماینده سبک زندگی “رویای سنگاپور” است.

رشد بی سابقه قیمت آپارتمان در بازار مسکن نسبت به سال های قبل

خط آخر

علاوه بر این، نرخ‌های بهره پایین و مهاجرت گسترده مردم از سراسر جهان در سال‌های اخیر باعث افزایش تقاضا برای خانه‌هایی شده است که در آن فضا کمبود گرانبها است – خارجی‌ها تقریباً نیمی از تقریباً 5.3 میلیون ساکن سنگاپور را تشکیل می‌دهند و 18 درصد از خانه‌های جدید را تشکیل می‌دهند. در سه ماهه سوم 2011 فروخته شد. به عنوان مثال، در بین این خارجی ها، چینی های چینی PRC بزرگترین خریداران هستند که 30.6 درصد از فروش خارجی را در سه ماهه سوم 2011 به خود اختصاص داده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *