چرا مالکان آپارتمان باید همسایگان خود را بشناسند؟

همه اجاره دهندگان باید درباره همسایگان خود بدانند

چند نفر از همسایه های خود را به نام می شناسید؟ اگر کمی در مورد آنها می دانید، مانند کاری که آنها برای کار انجام می دهند یا اینکه چگونه از گذراندن اوقات فراغت خود لذت می برند، به برخی از امتیازهای جایزه توجه کنید. چطور بودی؟ مسلماً، اگر اجاره می‌دهید، آشنایی با همسایگانتان می‌تواند دشوار باشد . اجاره نامه ها به سرعت تغییر می کنند، و شما ممکن است ترس داشته باشید که به عنوان “فضول” از بین برود.

چرا مالکان آپارتمان باید همسایگان خود را بشناسند؟

اما از نظر املاک زنجانی شناختن همسایه‌هایتان می‌تواند برای دو طرف مفید باشد—شما می‌توانید روی یکدیگر حساب کنید که اگر یکی از شما تا دیروقت در محل کار گیر کرد یا در مواقع اضطراری در تماس بودید، سگ‌هایتان را رها کنید . به علاوه، صمیمی بودن با همسایگان می‌تواند باعث شود که ساختمان آپارتمان یا محله شما بیشتر شبیه یک جامعه باشد، حتی اگر تنها چند ماه از اجاره شما باقی مانده باشد.

در اینجا چیزی است که صاحبخانه می خواهد هر مستأجری در مورد همسایگان خود بداند.

اطلاعات تماس آنها

مطمئنا، داشتن همسایه‌هایی که می‌توانید به آنها پیامک بفرستید و برای یک لیوان شراب یا شام سه‌شنبه شب به همراه داشته باشید، عالی است. دومینیک تیزیانو، سردبیر وبلاگ اجاره در کشور ایران ، یک وبلاگ مشاوره برای صاحبخانه‌های جدید ، می‌گوید حداقل داشتن شماره تلفن همسایگان در مواقع اضطراری می‌تواند مفید باشد .

خود صاحبخانه، تیزیانو، این داستان هشدار دهنده را بیان می کند: زمانی آب از واحد بالا به یکی از واحدهای اجاره ای او نشت می کرد. هیچ راهی برای قطع جریان آب وجود نداشت زیرا اطلاعات تماس با شخصی که در واحد فوق زندگی می کرد نداشت. او می‌گوید: «آتش نشانی مجبور شد به داخل خانه نفوذ کند و آب آنها را قطع کند. نکته اخلاقی ماجرا: تعویض شماره تلفن!

سوابق مجرمانه آنها

این دقیقاً چیزی نیست که در گفتگوهای معمولی در راهرو مطرح شود، اما راه های دیگری برای جمع آوری این اطلاعات وجود دارد. اگر در تهران در حال نقل مکان به یک ساختمان آپارتمان یا یک ملک چند واحدی هستید که توسط یک مالک اداره می شود، بپرسید که چه نوع بررسی سوابق بر روی ساکنان انجام می شود.

در اینجا نترسید که مشخص کنید: بررسی پس‌زمینه چقدر به عقب باز می‌گردد؟ آیا فقط در مورد جنایات این ایالت بررسی می شود؟ چه جنایاتی مانع از این می شود که کسی بتواند در اینجا اجاره کند؟ آیا همه اعضای خانواده یک بررسی پیشینه را انجام می دهند؟ مارتین پیترز ، صاحبخانه و یک وکیل دارای مجوز درایران ، می‌گوید: «قبل از امضای قرارداد اجاره برای هر ملک، باید دفتر ثبت مجرمان جنسی محلی خود را نیز بررسی کنید . FBI می تواند شما را به سایت ثبت مجرمان جنسی ایالت خود راهنمایی کند .

راه های جذب مستاجر مناسب برای اجاره آپارتمان توسط مالک

پیترز می‌گوید، می‌توانید به آژانس مجری قانون محلی خود بروید و تمام تماس‌ها و خدمات پلیس را در خیابان یا محله‌ای که در حال نقل مکان هستید بخواهید، اگرچه قوانین ثبت اسناد عمومی در تهران متفاوت است. او می‌گوید: «این به شما می‌گوید آیا همسایه‌هایی دارید که تا آخر شب موسیقی می‌نوازند یا در خیابان افراد نزاع می‌کنند.

مسائل بهداشت و درمان

این موضوع می تواند یک موضوع حساس برای پیمایش باشد و ممکن است پس از گفتگوهای اولیه با همسایه شما مطرح شود. بنجامین راس ، صاحبخانه مستقر در تهران و سرمایه گذار املاک و مستغلات ، می گوید، دانستن هرگونه مشکل بهداشتی به این معنی است که ممکن است بتوانید در صورت اورژانس پزشکی یا سقوط به همسایه خود کمک کنید . او می‌گوید: «همسایه‌ها جانها را نجات داده‌اند، زیرا بارها، آنها اولین کسانی بودند که متوجه یک وضعیت اضطراری مانند سقوط شدند و پاسخ دادند.

برنامه های تحویل بسته

اگر در یک ساختمان آپارتمان زندگی می کنید، دفتر لیزینگ معمولا بسته هایی را دریافت می کند. اما اگر در یک منطقه مسکونی تر اجاره می کنید، بسته ها اغلب به درب خانه ختم می شوند و دزدان دریایی ایوان را جذب می کنند. جاستین پروگ، مدیر املاک مسکونی و نویسنده کتاب اسرار اجاره ، می‌گوید: «همسایگان شما می‌توانند بسته‌های شما را تحت نظر داشته باشند یا اگر در طول روز در خانه هستند، آن‌ها را نگه دارند . یا اگر از خانه کار می کنید برعکس.

کمی در مورد کار آنها

“آیا آنها شیفت قبرستان کار می کنند یا زود بیدار هستند؟” راب فونتین، مدیر املاک در کلرادو اسپرینگز، کلرادو، سؤالات معقولی است. دانستن این موضوع می‌تواند به شما کمک کند همسایه‌ای با وجدان باشید تا از سطح سر و صدا در هنگام خواب آگاه باشید. او می‌گوید همچنین، می‌توانید برای صداها یا فعالیت‌های مشکوک در زمانی که آنها دور هستند، هوشیار باشید. فونتین می‌گوید: «دانستن شغل آن‌ها نیز ممکن است به پیشرفت جاده کمک کند. “شاید شما در کنار یک مکانیک یا مربی تناسب اندام زندگی کرده اید.” چرا همسایه مورد اعتماد خود را استخدام نمی کنید؟

کاهش هزینه های نگهداری آپارتمان با اجاره دادن آن

کمی در مورد آنها یا خانواده آنها

بچه ها اهل ورزش هستند یا هنرمندان نوپا؟ آیا همسر سرگرمی یا شغل جالبی دارد؟ آنها دوست دارند اوقات فراغت خود را چگونه بگذرانند؟ نام حیوان خانگی آنها چیست و آیا او یک هنرمند فرار است؟ همسایه خوب بودن با کمی ملاحظات و کمی دانش آسان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *