فروش آپارتمان در پرند از طریق تعاونی های معتبر

اصول اقتصادی املاک و مستغلات

اگر در زمینه املاک و مستغلات هستید، درک اینکه عرضه و تقاضا چگونه بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد مفید است. اصول اقتصادی املاک و مستغلات مانند هر کالا یا خدمات دیگری است. زمانی که عرضه و تقاضا کاملاً مطابقت داشته باشند – وقتی هر خریدار بالقوه می تواند آنچه را که نیاز دارد بخرد و هر فروشنده می تواند همه چیزهایی را که ارائه می دهد بفروشد .

خرید و فروش واحدهای مسکونی توسط سرمایه داران

اما تعادل بین عرضه و تقاضا در املاک و مستغلات آسان نیست. خرید آپارتمان در پرند ایجاد املاک قابل فروش بیشتر به زمان، کار قابل توجه و تلاش زیادی نیاز دارد. در برخی موارد به هیچ وجه امکان پذیر نیست، و حتی در صورت وجود، ممکن است افزایش به موقع عرضه برای تامین تقاضای مصرف کننده امکان پذیر نباشد، همانطور که در دوران رونق بازار مسکن در سال 2021 شاهد بودیم.

درک اصل اساسی اقتصادی عرضه و تقاضا می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا بهترین زمان برای خرید یا فروش املاک خود را انتخاب کنند. دانستن نیروهای موجود می تواند به دلالان و نمایندگان املاک کمک کند تا برای آنها آماده شوند و به آنها پاسخ دهند.

خوراکی های کلیدی

  • در املاک و مستغلات، مانند سایر مشاغل، زمانی که تقاضا بیشتر از عرضه باشد، قیمت ها افزایش می یابد و اگر عرضه از تقاضا پیشی بگیرد، قیمت ها کاهش می یابد.
  • عواملی که بر عرضه املاک و مستغلات تأثیر می‌گذارند شامل منابع نیروی کار و مواد، سیاست‌های دولت و احساسات محلی در مورد توسعه است.
  • عواملی که بر تقاضا تأثیر می گذارند عبارتند از نرخ بهره، جمعیت شناسی خریدار و رفاه مالی مصرف کننده.
  • همه گیر COVID-19 عوامل دیگری را اضافه کرد که عرضه و تقاضا را از تعادل خارج کرد.
مشاوره رایگان در راستای سرمایه گذاری و خرید و فروش مسکن

املاک و مستغلات از قانون عرضه و تقاضا پیروی می کند: وقتی تعداد خریداران بیشتر از املاک برای فروش باشد، قیمت ها افزایش می یابد. تعادل را به سمت دیگری برگردانید و قیمت ها کاهش می یابد.

نحوه عملکرد عرضه و تقاضا در املاک و مستغلات

فشارسنج تقریبی عرضه و تقاضا، آماری است که انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) به نام عرضه ماهانه ایجاد می کند. این به مدت زمان لازم برای فروش تمام خانه های فعلی در بازار با سرعت فعلی فروش اشاره دارد. به طور معمول، عرضه شش ماهه به معنای بازار متعادل با قیمت‌های نسبتاً افزایش یافته است و هر چیزی کمتر از آن به معنای سرعت گرفتن سریع‌تر قیمت‌ها است. 2 در ژانویه 2022، عرضه ماه ها به 1.6 ماه رسید که یک رکورد کم سابقه است. بیایید نگاهی دقیق تر به چرایی افزایش یا کاهش عرضه مسکن داشته باشیم.

موجودی موجود

موجودی خانه های برای فروش شامل خانه های قبلی و همچنین خانه های جدید است که توسط سازندگان خانه فروخته می شود. این دو مجموعه از خانه ها، که به عنوان خانه های “جدید” و “موجود” شناخته می شوند، خرید آپارتمان در پرند با وام به طور کلی به طور جداگانه ردیابی می شوند و تحت تأثیرات متفاوتی قرار می گیرند.

خرید آپارتمان در پرند و کسب سود از طریق دریافت اجاره بها

انجمن ملی مشاوران املاک تعداد خانه های موجود برای فروش را با استفاده از داده های فهرست املاک تخمین می زند.عرضه خانه‌های موجود تحت تأثیر تعداد افرادی است که خانه‌های خود را به بازار عرضه می‌کنند، به ویژه زمانی که خانه‌ها به دلیل پیری و مرگ‌ومیر در نسل‌های قدیمی‌تر باز می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *