فروش آپارتمان‌ های مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک در پرند

نحوه کار و مشارکت املاک برای فروش آپارتمان در پرند

خرید ملک جهت سرمایه گذاری

اگر در مورد خرید آپارتمان در پرند فکر کرده اید ، شراکت املاک ممکن است نقطه شروع خوبی باشد. اینها سرمایه گذاری های مشترک محدودی هستند که عمدتاً در املاک و مستغلات سرمایه گذاری می کنند. آنها سرمایه گذاران را گرد هم می آورند تا سرمایه گذاری مشترک خود را مدیریت کرده و از نظر مالی حمایت کنند. سرمایه گذاری در یک مشارکت املاک و مستغلات مزایای زیادی دارد، اما تصمیم برای همه نیست. بیایید با وارد شدن به جزئیات و ارزیابی مزایا و معایب آنها ببینیم آیا این برای شما مناسب است یا خیر.

نحوه کار و مشارکت املاک و مستغلات: مزایا و معایب

مشارکت املاک چیست؟

مشارکت املاک و مستغلات یک استراتژی سرمایه گذاری است که نقاط قوت دو یا چند سرمایه گذار را در یک ملک سرمایه گذاری ادغام می کند. به طور معمول، مشارکت ها به عنوان فعال، که در آن همه طرف ها به طور مساوی مسئولیت مدیریت روزانه را بر عهده دارند، یا غیرفعال، به عنوان ابزاری برای جذب سرمایه از سرمایه گذارانی که آنقدر درگیر نیستند، طبقه بندی می شوند.

مشارکت محدود املاک و مستغلات در مقابل شرکت های تضامنی

مشارکت املاک و مستغلات یکی از رایج ترین انواع نهادهای انتقالی است. برخلاف شرکت‌ها، نهادهای انتقالی ملزم به پرداخت مالیات بر درآمد شرکت یا هر مالیات مرتبط با نهاد دیگری نیستند. در عوض، صاحبان آنها مالیات بر درآمد افراد را بر اساس سهم سود خود می پردازند. با مالکیت انحصاری املاک، سرمایه گذار اظهارنامه مالیاتی جداگانه ای ارائه نمی کند، اما موظف است درآمد خالص خود را در اظهارنامه مالیاتی فردی خود گزارش کند (فرم 1040)

شراکت ها با مالکیت انحصاری متفاوت است، زیرا آنها ملزم به ارائه اظهارنامه مالیاتی در سطح نهاد (فرم 1065) و گزارش درآمد هر یک از شرکا با K-1 هستند. سپس همه شرکای سرمایه گذاری سالانه توزیع درآمد را دریافت می کنند. مشارکت در فروش آپارتمان در پرند بر سایر انواع نهادهای انتقالی ترجیح داده می شود زیرا می توانند بازده سرمایه گذاری بالایی را ارائه دهند. با این حال، در نتیجه، مشارکت در املاک نیز می تواند در معرض خطرات بالایی باشد.

مقایسه شرکت های تضامنی املاک و مستغلات

اگر در ملکی ابراز علاقه کرده اید ، بیایید شرکت های تضامنی املاک و مستغلات را با شرکت های تضامنی مقایسه کنیم. هنگام مقایسه شراکت های محدود املاک و مستغلات (RELP) با شرکت های تضامنی، مهم است که به تفاوت های حقوقی، مالکیت مالی و مدیریتی کلیدی بین این دو اشاره کنیم. بیایید با بررسی وظایف و مسئولیت های یک شرکت سهامی خاص املاک و مستغلات شروع کنیم.

خرید و فروش آپارتمان در پرند فاز 1 2 3 4 5 با وام

شرکت تضامنی دارای شریک عام و شریک با مسئولیت محدود است. شریک عمومی مسئول عملیات روزانه سرمایه گذاری است، در حالی که شریک یا شرکای محدود عمدتاً به عنوان سرمایه گذار در سرمایه گذاری عمل می کنند. شرکای با مسئولیت محدود گاهی اوقات به عنوان شرکای خاموش شناخته می شوند، به این معنی که آنها در ازای بخشی از سود مشارکت سرمایه گذاری می کنند.

مسئولیت مالی شرکت تضامنی

مسئولیت مالی شرکت تضامنی در درجه اول متکی به شریک تضامنی است. تعهدات شرکای محدود به سرمایه گذاری و مشارکت آنها در مشارکت بستگی دارد. این سرمایه گذاران به عنوان شرکای با مسئولیت محدود شناخته می شوند زیرا آنها تعهداتی را در قبال بدهی ها و بدهی های سرمایه گذاری تا میزان سرمایه گذاری دارند.

در شرکت تضامنی یک یا چند شریک وجود دارند که مالک محسوب می شوند. شرکای عمومی مسئول مدیریت روزانه و تمام تصمیمات کلیدی برای سرمایه گذاری هستند. بنابراین، هر یک از شرکا در رابطه با سرمایه گذاری دارای حقوق و مسئولیت های مساوی هستند. برخلاف RELP، شرکت‌های تضامنی برای شرکای خود محافظت از مسئولیت ارائه نمی‌کنند.

حال بیایید نگاهی به وظایف و مسئولیت های شرکت تضامنی بیاندازیم.

 در این صورت، همه شرکا به طور مساوی در قبال سرمایه گذاری مسئولیت دارند. به عنوان مثال، اگر در یک شرکت تضامنی از یک شریک شکایت شود، همه شرکا مسئول هستند. یا اگر یکی از شرکا وارد معامله شد و ورشکست شد، شرکای دیگر باید خسارت وارده را جبران کنند وگرنه اموال شخصی هر یک از شرکا به عنوان پرداخت توقیف می شود.

سرمایه گذاری در مسکن با خرید آپارتمان در پرند پروژه کیسون

همه اینها ملاحظات مهمی هستند که باید قبل از انتخاب بین RELP و مشارکت عمومی در نظر گرفته شوند. اکثر متخصصان املاک و مستغلات ساختار RELP را ترجیح می دهند زیرا به کارشناسان اجازه می دهد تا به عنوان شریک عمومی کنترل سرمایه گذاری را در دست بگیرند، در حالی که سایر اعضا فقط می توانند سرمایه خود را به عنوان شرکای محدود در تجارت سرمایه گذاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *