فروش آپارتمان‌ های مدرن با قیمت مناسب و طراحی شیک در پرند

گزینه سود آور در سرمایه گذاری،خرید آپارتمان در پرند فاز 3

محیط قانونی و نظارتی را در نظر بگیرید

که یک هدیه پیش‌ پرداخت ارائه کند، از همان ابتدا مکالمه‌ای را شروع کنید تا بدانید چقدر قصد کمک به آنها را دارد و اگر کمبودی وجود دارد که باید پوشش دهید  و یک هدیه نامه از آنها به خوبی دریافت کنید . پیشرفت.گزینه های مورد حمایت دولت فدرال را در نظر بگیرید. اگر واجد شرایط دریافت هستید، نیازهای پیش پرداخت شما به طور قابل توجهی کمتر از 20 درصد خواهد بود.

محیط قانونی و نظارتی را در نظر بگیرید

همین حال ، وام‌های متعارفی که توسط فانی می و فردی مک حمایت می‌شوند،خرید آپارتمان در پرند تنها به 3 درصد کاهش نیاز دارند به برنامه های کمک پیش پرداخت محلی و نگاه کنید تا ببینید آیا واجد شرایط دریافت وام یا کمک هزینه صرفه جویی هستید یا خیر قیمت خرید و پیش پرداخت تصویر کامل نیست. تنظیم یک بودجه واقعی برای خانه جدیدتان به شما کمک می کند تا بتوانید از پس هزینه های خود برآیید و هزینه های همه جانبه شما چقدر خواهد بود.

شاخص قیمت مسکن

چگونه شروع کنید: سایر هزینه‌ها را با دقت در نظر بگیرید تا مشخص کنید که چه چیزی می‌توانید در درازمدت بپردازید. پیج کروگر، مشاور املاک و بنیانگذاردر،  می‌گوید:خریداران تمایل دارند هزینه ‌های دیگر، مانند هزینه‌های انجمن مالکان خانه و کنار گذاشتن پول برای هزینه‌های تعمیر و نگهداری را فراموش کنند. فقط به این دلیل که می توانید وام مسکن و پیش پرداخت را بپردازید، به این معنی نیست که می توانید پس از نقل مکان از عهده این هزینه های طولانی مدت برآیید.”

شاخص قیمت مسکن

مقداری را که می توانید برای پیش پرداخت کنار بگذارید، به علاوه یک صندوق بافر برای هزینه های نگهداری مداوم یا غیرمنتظره کنار بگذارید.حداکثر وامی که واجد شرایط آن هستید را تعیین کنید. گرفتن پیش صلاحیت می تواند کمک کند بودجه ماهانه خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مطمئن شوید که می توانید پرداخت های وام مسکن را همراه با سایر صورت حساب های روزانه خود انجام دهید.

عوامل موثر بر قیمت املاک

دریافت پیش‌تایید برای وام مسکن، کنترل محکم‌تری در مورد میزان هزینه‌ای که می‌توانید بپردازید به شما می‌دهد، و زمانی که پیشنهادی برای یک خانه ارائه می‌دهید مفید است، زیرا به فروشندگان نشان می‌دهد که از نظر مالی واجد شرایط هستید. هنگامی که آماده درخواست برای تأیید رسمی هستید، موظف نیستید که به همان وام دهنده ای که پیش تأیید شما را صادر کرده است بپیوندید شرایط و نرخ های ارائه شده توسط چندین شرکت را مقایسه کنید.

عوامل موثر بر قیمت املاک

چگونه شروع کنید: حداقل با سه وام دهنده یا یک کارگزار وام مسکن خرید کنید تا شانس خود را برای دریافت نرخ بهره پایین افزایش دهید. برای تعیین زمان مناسب برای پرداخت وام مسکن خود با روند نرخ روزانه ما، برای یک حساب ثبت نام کنید .با یک وام دهنده با تجربه کار کنید که می تواند همه گزینه ها و هزینه های کلی را برای شما راهنمایی کند.اگر برای اولین بار خانه خرید می کنید.

خط آخر

در مورد برنامه ها یا مشوق هایی که ممکن است برای شما در دسترس باشد پرس و جو کنید.یک مشاور املاک با تجربه می تواند با کمک به شما در یافتن خانه رویایی خود و مذاکره با فروشنده از طرف شما در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند. نمایندگان متخصصان دارای مجوز هستند که بازارهای خود را به خوبی می شناسند و می توانند شما را در مسیر خرید خانه راهنمایی کنند.

نحوه شروع: با چندین نماینده املاک تماس بگیرید و قبل از انتخاب یکی از آنها در مورد نیازهای خود با آنها صحبت کنید. کروگر می‌گوید: «کسی که در مورد یک منطقه اطلاعات دارد، بسته به ویژگی‌هایی که در یک خانه می‌خواهید، می‌تواند بگوید که آیا بودجه شما واقعی است یا خیر. آنها همچنین می توانند به شما به مناطق مجاور در محله مورد نظرتان اشاره کنند یا موارد دیگری را برای کمک به شما برای یافتن خانه راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *