معایب خرید آپارتمان در پرند و سرمایه گذاری در املاک چیست؟

ضمانت شرکت های سازنده به مشتریان هنگام پیش فروش واحد آپارتمانی

یا املاک ‌بخرید و هدف اصلی از این سرمایه‌گذاری کسب سود است و این نوع سرمایه‌گذاری در چند وقت اخیر به دلیل افزایش قیمت ملک و حرکت عمومی در بازار املاک استانبول گسترش چشمگیری پیدا کرده است. دستیابی سرمایه گذار به سود و بازده مالی مورد نظر را تضمین می کند، این نوع سرمایه گذاری به روش ها و فروش آپارتمان در پرند اشکال مختلفی انجام می شود. شما می توانید ملک را بخرید.

معایب خرید آپارتمان قدیمی و سرمایه گذاری در بافت فرسوده چیست؟

 سپس آن را بفروشید، اما باید قبل از فروش آن را برای مدتی رها کنید تا سود حاصل از آن تضمین شود. زیرا قیمت ملک دائما در حال افزایش است و روش دیگر از نقطه نظر بهترین است. از دید بسیاری که در آن می توانید ملکی متشکل از چندین طبقه و آپارتمان خریداری کنید و هر آپارتمان را جداگانه اجاره کنید. این نوع سرمایه گذاری دو چیز را به شما تضمین می کند. اولی حفظ و حتی افزایش سرمایه شما را تضمین می کند.

پیش خرید آپارتمان مسکونی و اداری از اتحادیه املاک

زیرا شاخص قیمت اغلب یک شاخص صعودی است و مورد دیگر بازده مالی ماهانه شما را بدون کارمزد تضمین می کند. سرمایه گذاری در ملک در استانبول برای اخذ اقامت ملکی و این نوع در شش سال گذشته افزایش یافته است. سرمایه گذاری در ملک جهت اخذ تابعیت ترکیه. بهترین مکان ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در استانبول.

ضمانت شرکت های سازنده به مشتریان هنگام پیش فروش واحد آپارتمانی

بازار املاک استانبول در سال های گذشته تقاضای فزاینده ای برای خرید ملک داشته است، زیرا یکی از معروف ترین و جذاب ترین شهرهای ترکیه است. مناطق استانبول امروز دارای نگرانی های دولتی هستند پروژه نارنجستان که نقشی در حمایت از همه جنبه های جنبش های سرمایه گذاری املاک و مستغلات از همه نوع دارند. ما بر روی مهمترین مناطق استانبول و بهترین مناطق برای سرمایه گذاری در املاک تمرکز خواهیم کرد.

بهترین سایت های خرید و فروش و اجاره واحد آپارتمانی و اداری

 باهچه‌شهر یکی از معروف‌ترین و مجلل‌ترین مناطق بخش اروپایی استانبول به حساب می‌آید و مجموعه‌های مسکونی لوکس بسیاری را در بر می‌گیرد که با تمام امکانات ایمنی و راحتی مجهز شده‌اند. به دلیل طبیعت منطقه زیبا، موقعیت جغرافیایی متمایز آن و نزدیکی آن به کانال آب استانبول. خدمات موجود در آن از حمایت دولت در زمینه های مختلف برخوردار شده است.

 زیرا بزرگراه تیم از این منطقه عبور می کند که یکی از بهترین خطوط حمل و نقل سریع برای پاسخگویی به خدمات حمل و نقل در آن است. از جمله خدمات برجسته در منطقه می توان به مدارس دولتی و دانشگاه ها اشاره کرد. مدارس دولتی در منطقه باهچه شهیر در همه سطوح موجود است. در مورد دانشگاه ها، دانشگاه باهچه شهیر که یکی از معروف ترین و بهترین دانشگاه های ترکیه است.

پیش خرید آپارتمان مسکونی و اداری از اتحادیه املاک

خط آخر

علاوه بر غنای آن در بازارهای عمومی و مراکز تجاری، به عنوان مرکز خرید استانبول که معروف ترین بازار استانبول است، می باشد. همه این ویژگی ها منطقه باهچه شهیر را به مقصدی عالی برای سرمایه گذاران تبدیل می کند، به این معنی که یکی از بهترین مناطق سرمایه گذاری املاک در استانبول است. اوسکودار یکی از زیباترین مناطق توریستی استانبول در آسیا است و در سطح جهانی و نه تنها در ترکیه شناخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *